eu cu mine

Friday, January 05, 2007

am visat ca am murit

mergeam cu bicicleta pe stradutele alea de la Gara ... era soare ... se vedea asfaltul aproape alb de-atata lumina... nu era nimeni pe strada
dupa un colt apare o masina neagra cu doi asiatici imbracati in militari ... erau inarmati ... si-au inceput sa traga
n-am simtit absolut nimic ... am cazut cu fata pe asfalt ... nu mi-a trecut toata viata prin fata ochilor ... si parca pluteam ... era asa de frumos ... nu simteam nimic ... ma gandeam ca i-am pacalit ... ca nu m-au nimerit ... si dupa ce pleaca o sa ma ridic ... dar era prea tarziu ... am murit
si am sarit din somn super speriata, imi batea inima ca naiba ... si tremuram din toate incheieturile

azi la pranz am primit un telefon de la un prieten ... sa vada ce fac ... ca m-a visat urat aseara si se trezise agitat si speriat

grrrr!

2 Comments:

  • At 1:36 PM, Blogger Cris said…

    Stii, daca visezi ca ai murit ti-a murit moartea. De la babe citire. Asa ca tot raul spre bine.

     
  • At 1:39 PM, Blogger Cris said…

    Stii, daca visezi ca ai murit ti-a murit moartea. De la babe citire. Asa ca tot raul spre bine.

     

Post a Comment

<< Home