eu cu mine

Monday, January 01, 2007

2007

Am inceput mishto 2007 – am facut o forma rara de raceala in puii mei … imi vajaie capul si miros ca un borcan cu castraveti – ciorapi cu otet! Poate merge ca bulinele nu vor sa se duca … in fine! O sa scap eu si de asta …
Si cum ma simt ca dracu’ - de genul “opriti pamantul ca vreau sa cobor” - am stat toata ziua in pat si m-am uitat la TV
Printre multe chestii am vazut “el laberinto del fauno” – o poveste frumoasa, incredibil de violenta totushi … n-am citit ce zic cronicile de filmul asta (nici macar nu mai stiu de ce si de unde l-am luat) – in fine! Nerecomandat copiilor chiar daca e o poveste … oricum! Superfilm
Am mai vazut, doar acum cateva minute videoclipul de la “zece” – Florin Chilian: melodie de nota … 10 cu un videoclip pe masura! Nu sunt fan Chilian – dar melodia asta e ….
Asa … an nou! Uniunea europeana … chestii trestii

Ce am invatat in 2006? Uhmmm … multe … in primul rand e fixat capul pe lista prioritatilor: familia! Nimic nu e mai presus decat familia … iti dai seama de asta cand din motive independente de tine … se cam duce … si de-aia trebuie sa tii cu toate puterile de ce ai … sa te bucuri de ei … si sa incerci sa fii mai bun, sa faci lucrurile sa fie bine … pentru ei!! orice s-ar intampla intotdeauna ai familia … ai pe cineva acasa care sa te sustina si cand nu e soare …
Prietenii vin si pleaca … familia e mereu langa tine, e a ta …
Nu-i inteleg pe cei care pun lucrul mai presus de familie … adica oricand poti sa-ti gasesti un nou loc de munca daca se pune problema asa … dar ai doar o singura familie … alta nu mai primesti … si trebuie sa te bucuri de fiecare clipa pe care o ai …

n-am facut niciodata chestia asta … am trimis la mare parte din lista mea de mess o felicitare de anul nou … cuvantul cheie “timp” … timpul e o chestie nepretuita … nu sanatatea, nu fericirea, nu banii … nici alte bunuri … materiale sa zic … nu astea iti trebuie sa ai grija de familia ta … iti trebuie TIMP … in puii mei … timpul e tot ce ai nevoie … timp sa le faci pe toate …

astia ultimi doi ani (suna aiurea da’ alta formula n-am gasit) … au fost asa ca un curs intensiv de … viata, de cum poti sa cazi … sa se naruie totul intr-o clipita … si cata forta poti sa ai … nici nu stii c-o ai! Nici nu poti sa crezi ca ai atata forta!!! Si te ridici … si-o iei de la capat … daca ai timp …

0 Comments:

Post a Comment

<< Home