eu cu mine

Thursday, December 28, 2006

simplu

trebuie sa recunosc ... spre rusinea mea ... ca nu obisnuiesc sa citesc carti ... adik ultima chestie pe care am citit-o a fost un pliant de la Cora ... de fapt e! pentru ca inca il mai am in baie ... spre analiza ... in fine
in schimb ma uit la filme adik vad cam 15 filme pe luna daca nu chiar mai multe ... filme in general vechi ... de acum cativa ani ... filme mai bune ... mai proaste ...
am vazut azi
- CD2 din Marie Antoinette (nu stiu daca se scrie exact asa ... da' nu conteaza)- nu e cine stie ce
- Eragon - poveste OK cam ca LOTR
- A lot like love - mie mi-a placut ... zau, dragut film

maine am de vazut
- Dot the I
- Code 46
- London
pe care nu le-am mai vazut
si vreau sa vad din nou Leon - my all time favourite

ideea e ca in filme lucrurile sunt mereu asa simple ... si iese mereu (bine ... aproape mereu) iese bine si toti stiu ce sa faca ... uite in Eragon cand se duce tipul in cauza s-o salveze pe printesa nustiucumocheama stia el pe unde sa mearga prin "sediul" alora rai si mai era si intuneric pe acolo in puii mei ... si nu statea sa se gandeasca daca e bine ce face sau daca o ia pe unde trebuie ... cum fac eu cel putin cand dau de ceva pentru prima data ...
e mai simplu in filme ... zau ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home