eu cu mine

Thursday, December 14, 2006

o sa-mi treaca

cu toate ca mai e foarte putin pana la sarbatori ... inca nu ma prinde
adica stiu ca vin sarbatorile si sunt lumini in tot orasul si ... tot asa dar nu simt ca vin sarbatorile ... nu au nici un haz ... zau!
si nu cred ca e numa' de la faptul ca nu ninge naibii ... da' nu stiu! e asa aiurea! ca nici sarbatorile nu mai sunt ca altadata ... acuma e mai mult asa o chestie ... comerciala ...
ma uitam la niste brazi azi ... in puii mei ca singurul brad care era sub 100 de lei avea undeva sub juma' de metru ... oricum ideea e ca daca la pretul pe care l-as fi platit pentru bradul respectiv adaug cat m-ar costa lupa pe care ar trebui s-o iau ca sa-l vad mai bine ... uhmmm!
poate mai scad preturile ca e cam grav asa ... adik ar fi primul an din totdeauna in care nu am avea brad!
da' la urma nici nu cred ca ar mai conta ... oricum pana la urma sarbatorile astea sunt niste zile oarecare ...

zau ca uneori mi-ar placea sa fiu altfel ... nu stiu! poate sa fiu un pic mai optimista ... mai weeeeeee! asa ... happy ... da' cand e uiti in jur si vezi ca nu mai e nimic ... vezi numai ochi tristi, griji ... ce Mos Craciun? pana si el trebuie sa fi murit!

si orasul asta idiot si gri ... toate beculetele colorate din lume, toate luminitele ... n-ar fi suficient sa-l faca ... o casa! acasa! sa-l faca vesel, viu ... de sarbatoare

0 Comments:

Post a Comment

<< Home