eu cu mine

Friday, October 20, 2006

poate ...

nu stiu cine a zis-o dar imi place: daca nu poti sa intelegi o privire cu atat mai putin vei intelege o lunga explicatie … (bine ca n-a zis-o chiar asa da’ asa am retinut-o eu)

norocul … te nasti cu el sau il atragi … in ciuda a tot ce se intampla … si nu e vorba mereu de chestii placute … e bine sa ai o atitudine optimista … de genu’ ca o sa fie, o sa gasesti pana la urma o solutie … ca daca esti mereu posomorat si te plangi si chestii d-astea … parca atragi ghinion … in puii mei

nu stiu de ce dar lumea imi povesteste chestii …adica nu numai colegii de lucru cand mergem seara acasa in autobuz … da’ si oameni straini … incep sa-mi povesteasca verzi si uscate … lucruri pe care de obicei nu le povestesti, le tii pentru tine ..
e tare ciudat …

… credeam ca ex-puiul meu s-a indragostit … era super grav … ce naiba … el?! sa se indragosteasca … sa fim seriosi … adica e eroul meu … dovada ca se poate sa fii detasat … sa pari si sa nu fii … ma bazez pe el …
e genul ala de om care pare venit de pe alta lume … cu privirea aia trista in ochi … si totushi … cu stelute … hmmm … asa rece si nepasator … in lumea lui … unde nu mai e loc pentru altcineva …
inca mai are ceva din copilul care era cand l-am cunoscut …

0 Comments:

Post a Comment

<< Home