eu cu mine

Thursday, November 30, 2006

weeeee! insemnare ceva mai optimista ...

doua chestii:

Orbit de pepene galben - prima data cand am mancat am fost oarecum sceptica (mamaaaaaa nu cred ca am mai folosit cuvantul asta pana acum) ... am zis ca are gust de Bonibom - da' pana la urma s-a dovedit a fi cam cea mai buna, in sensul ca nu se duce gustul asa repede si nici nu se face moale si cu aglomerari d-alea ca aia de portocale ... in fine
dupa ce a inceput sa-mi placa ... stupoare!!!! disparu'!!! nu s-a mai gasit Orbit de pepene nicaieri ... nici in Cora, nici in Carrefour, nici la chiosurile mici din cartier ... nimic! nimeni nu stia nimic - cica nu se mai face!
acum cateva zile toate magazinele - invadate de Orbit de pepene ...
ni-l aduc din Rusia!!!! scrie in ruseste pe pachet - si pe spate scrie: guma de mestecat fara zahar cu indulcitori cu aroma de HARBUZ - nu stiu daca si pe cealalta scria asa - da' oricum mi s-a parut nostima faza cu harbuzul - adik cred ca era mai simplu daca puneau pepene galben in puii mei ...eh! important e ca au rezolvat problema! ne-au adus guma - am doua pachete in rucsac ... uhmmm ... oare poate sa dea dependenta?
e grava treaba!!!

am vazut aseara ca in fata la TNB au montat un bradut! pare asa frumos - bine, s-ar putea sa ma insel ca la ce vedere de soim am eu ... da' oricum e frumos
ma uitam la televizor cum aprindeau aia luminitele in brazi pe la New York, prin Madrid ... chestii ... la noi- pauza!!!! noi nu aprindem bradu' de sarbatori! noi aprindeam tot orasul ...
chestia e ca anul asta avem brad ca toata lumea!!
weeeeeeee

oricum, daca nu ninge o sa fie super nashpa! ce puii mei sarbatori de iarna sunt alea fara ... iarna

asteptam

0 Comments:

Post a Comment

<< Home