eu cu mine

Friday, September 22, 2006

de pe weblog

azi am hotarat sa plec de pe weblog
Cand mi-am deschis blogul … cam un an jumate a trecut de atunci … era mai frumos acolo … pe weblog … si blogurile pe care le urmaream mereu erau altfel … aveau insemnari frumoase, cu ceva sens … nu stiu! acuma e aiurea … au aparut blog-eri noi … multe blog-eritze … cu insemnari care mai de care … de genul … sunt amanta nu stiu cui … nu curva… sunt amanta a se face diferenta … si in general sunt multe bloguri … vulgare … sa zic …
Probail ca am eu un fel tembel de a vedea lumea … si nu nimic in neregula cu insemnarile celorlalti … sunt eu nebuna …
Oricum … fiecare e liber sa scrie ce-i trece prin minte … no problem!

Nu mi-a mai placut ca in momentul in care s-a intamplat intamplarea … admin-ul weblog-ului nu a anuntat … fiecare s-a prins ca i-au disparut insemnarile, s-a panicat lumea … si de-abia pe urma a venit si o explicatie …

Sau poate n-am vazut-o eu …

totushi …

0 Comments:

Post a Comment

<< Home