eu cu mine

Monday, March 19, 2007

diverse

uhmmm n-am mai scris de mult ...
sa vedem

am primit in weekend catalogul de la IKEA ... ma declar indragostita de catalogul asta ... dupa ce l-am rasfoit asa un pic am zis ... maine mergem la IKEA doar ca se deschide abia saptamana viitoare ...uhmmm ... oricum trebuie mers
imi place catalogul pentru ca povesteste in cuvinte simple ... chestii ... politica firmei ... vorbeste cu tine ... si daca macar 10% din ce scrie acolo e adevarat tot e OK

pe urma duminica m-am ratacit la metrou ma recunosc infranta ... complet pe dinafara la capitolul orientare ... adik metroul din bucuresti nu e cine stie ce labirint imbarligat numai ca este foarte prost organizat ... si indicatoare ioc!
pentru dobitoci ca mine ar trebui sa distribuie cei de la metrorex harti cu metroul

a inceput sa ma enerveze tastatura ca nu mai vrea sa presteze anumite lucruri ... nu vrea sa puna semnul exclamaraii, nici "a rond" nici "end" nu mai merge ... ii pe duca maica

azi am vazut pe strada un tip care avea un fund imens (semne de exclamare) ... adik el era bine facut asa ... pana la fund ... parca era Masca in puii mei ...
de obicei la fete vezi chestia asta ... gen elefanteii roz ... in fine

m-am intalnit cu vecinul meu cel dragutz azi in lift ... si-am avut un sort de revelatie! sunt pe cale sa inteleg la ce sunt buni barbatii ... asta pe langa chestiile ... animalice (mamaaaa ... ce expresie am scos ... si tot nu pot sa pun semnul exclamarii)
asaaaa ... pe langa faptul ca tipul asta e aproape drop dead gorgeous ... si zambeste asa frumos cu stelute in ochisorii aia ... uhmmm maro cred ... asaaa ... stie ce sunt alea "glafuri" ... duuuuuh ... si-mi explica ce sunt si ca poti sa pui floricele pe ele (exact asa a zis) ... ok! concluzia ... barbatii stiu cum se cheama diverse chestii ... pana aici am ajuns... urmeaza sa mai cercetez!

aaaaa ... era sa uit! cardurile de RATB ... mie imi plac zau (semn de exclamare) ca nu mai trebuie sa umbli cu abonamentul de carton care (cel putin al meu) era mereu mototolit + abonament la metrou + bilete de tramvai ... asa le ai pe toate
e normal sa validezi cand ai calatorii incarcate pe card ... ca sa ti se scada
daca ai abonament nu esti obligat clar ... dar este bine sa validezi pentru ca cei de la RATB (bine asta daca toata lumea valideaza) aduna informatii si stiu ca de exemplu la ora X e aglomeratie de mori in autobuzul Y in timp ce Z alearga gol golutz ... si asa pot lua masuri ... ce stiu eu! sa bage mai multe autobuze pe linia 611 sau pe linia lui 226 (zic eu :D)

am vazut Painted Veil (nu stiu exact daca asa se scrie da' in fine) ... nu e un film bun (adik genul de film pe care sa-l tot revezi sau care sa te lase cu ... un sentiment) ... in schimb e un film frumos ... despre oameni ...

ascult / libido - como un perro/

am bagat de seama ca au inflorit pomishorii ... mda ... sunt ei asa frumosi ca si in alti ani insa nu-mi inspira nimic ... adik erau chestii cu primavara ... un nou inceput bla bla ... erau!!! (weeeee am pus semne de exclamare)

nu vreau sa uit sa zambesc ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home