eu cu mine

Thursday, February 08, 2007

nushu

am obosit zau! nu mai fac doi bani ... nu ca as fi facut vreodata
ma trezesc de dimineatza, ma duc la lucru, vin de la lucru, ma invart prin casa, ma duc sa ma culc, ma trezesc de dimineatza, ma duc la lucru ... si tot asa!
adik asa o sa fie toti anii astia ce-o sa mai vina?! grrrr
o sa am 24 de ani peste cateva luni, apreciez ca nu o sa apuc mai mult de 50 de ani ... deci mai am vreo 26 de ani de munca, adik aproximativ 50.000 de ore de munca .. omgggg
nu ca nu mi-ar placea ce fac acuma dar nu cred ca o sa rezist atata timp sa fac acelasi lucru ... ma simt asa ... inchisa, si n-am cum sa ies ...
mi-ar placea sa calatoresc, sa vad lumea ... adik daca cineva mi-ar zice ca maine plec nu stiu unde, oriunde!!! ... in noaptea asta as dormi in aeroport sau asa ceva ... sa fiu sigura ca plec ...
nu stiu unde mi-e locul, nu stiu incotro merg ... am renuntat de ceva vreme sa ma mai astept la ceva bun de la viata ... si totushi ... daca e ceva mai mult acolo?!
de ziua mea o sa-mi iau un aparat de fotografiat ... hehehe ... sa ma ajute sa tin minte ... lumea ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home