eu cu mine

Saturday, January 27, 2007

eu despre mine

nu am foarte multi prieteni ... din simplul motiv ca nu am incredere in oameni
nu ma deranjeaza chestia asta ... decat sa ma inconjur de o gramada de ipocriti "prieteni" mai bine vreo 2-3 ... ok
ideea e ca am si o atitudine tampita ... sunt constienta de faptul ca la prima vedere par nesuferita ... zau stiu asta ... asta sunt eu!!! poate chiar sunt!!
mai intai trebuie sa analizez, sa-mi dau seama ce si cum ... in fine
aaaaa ... si n-am stelute in ochi, bine ... cateodata am :) da' de cele mai multe ori am asa o senzatie de rece si scarba fata de tot si banuiesc ca asta se vede in ochi ... nu port ochelari cu lentile inchise ...
niciodata nu mi-au placut oamenii pe care nu-i pot privi in ochi ...ma refer la aia de poarta ochelari de soare ... ochii spun totul ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home